Heb jij specialisten in de administratie nodig?

Als recruiter, inkoper, HR-specialist of directeur is het van groot belang dat je zo efficiënt mogelijk de juiste match vindt. Heb jij op dit moment veel vacatures openstaan of ben je op zoek naar (tijdelijk) personeel die jouw team in het bedrijf kan versterken? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je helpen de juiste match te vinden.

Tel: 085 064 0436
Mail: info@pro-gress.nl

projectcoördinator-engineer eurofiber

Waar betaal je voor?

De totale kosten bedragen gemiddeld het dubbele van het bruto-uurloon van de administratief specialist. De opbouw van deze kosten is als volgt:

  • Progress neemt de werkgeverslasten en -risico’s op zich, inclusief loondoorbetaling bij ziekte van de specialist.
  • Flexibiliteit in de projectduur: het is mogelijk om de inzet van de specialist te beëindigen op het moment dat u besluit dat de opdracht voltooid is, zelfs indien dit eerder is dan oorspronkelijk gepland.
  • Progress is verantwoordelijk voor het volledige wervings- en selectieproces. Dit omvat een initiële preselectie die aansluit bij uw specifieke eisen, het uitvoeren van de sollicitatiegesprekken en het afhandelen van de salarisadministratie.
  • Administratieve specialisten hebben volgens de wet recht op een gelijke beloning voor gelijkwaardig werk in vergelijking met uw vaste werknemers die dezelfde functie bekleden. Dit omvat onder andere toeslagen, eventuele bonussen en reiskostenvergoedingen.

Wat kost een specialist?

De totale investeringskosten zijn opgebouwd uit verschillende elementen, zoals: het profiel, duur van het contract, de cao, de werklocatie en de werkmaterialen zoals een auto van een zaak. Wij berekenen de kosten op basis van deze informatie. Wil je meer weten over de kosten, vul dan je gegevens in. We nemen altijd binnen 24 uur contact met je op.

Ja, ik zoek een specialist in de administratie!

    Contactvoorkeur

    Door hieronder op versturen te klikken, geef je toestemming aan Progress om de hierboven ingediende persoonlijke informatie op te slaan en te verwerken om je van de gevraagde inhoud te voorzien.

    Of gebruik onze chat voor directe communicatie

    Velden met een* zijn verplichte velden

    Neem contact met ons op

    Heb je vragen of ben je op zoek naar een specialist in de administratie die jouw team in het bedrijf kan versterken? Wij helpen je graag bij het vinden van het juiste talent. Laat je gegevens hier achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Meet the team

    Volg ons op social media

    Meet the team

    Alles wat
    Progress doet
    gaat ver

    Alles wat
    Progress doet
    is groots

    Alles wat
    Progress doet
    is maximaal

    Maak kennis met ons team

    Lotus

    Recruiter

    Lotus Schroevers

    Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de Techniek. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

    Profielfoto

    Recruitment consultant

    Aysim Türkmenilli

    Dilos Yolci

    Backoffice Manager

    Dilos Yolci

    Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

    Img 0959

    Recruiter

    Patricia Kazala

    Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de telecomsector. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

    Photo 2023 10 25 13 46 22

    Directeur

    Fatih Gunes

    Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie. Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. “The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%”

    © 2022 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer