Expertises in Klantenservice

Een tevreden klant is een terugkerende klant! Dat maakt een goede klantenservice heel belangrijk voor een bedrijf. Tegelijkertijd is er steeds meer vraag naar klantenservicemedewerkers. Door de coronacrisis bereikte de vraag hiernaar zijn hoogtepunt. Dit vindt lang niet altijd meer alleen telefonisch plaats. Steeds meer vragen worden op sociale media gesteld. Naar verwachting zal dit alleen maar toenemen.

Werk jij graag bij een servicedesk, of ben jij op zoek naar medewerkers klantenservice? Zoek dan niet verder. Of het nu gaat om telefonisch contact, een webchat of webcare. Progress heeft de juiste kandidaat of baan voor jou! Bekijk op onze vacaturepagina alle openstaande vacatures in de klantenservice.

Telecom

Werkgevers

Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goed klantenservice kan. Dit kan via telefonie, e-mail, chatbots, en social media als WhatsApp, Instagram, Twitter en uiteraard Facebook. Wij kunnen je helpen! Wij horen graag wat jouw wensen zijn. Onze ervaring, kennis en netwerk stelt ons in staat om binnen een korte tijd de juiste match te maken. Voor de zoektocht naar de juiste kandidaat gaan wij #ALTIJDMAXIMAAL.

Neem contact op

Werkzoekenden

Lijkt het jou leuk om te werken in de klantenservice? Ben jij service gericht, klantvriendelijk en eindigt het gesprek pas wanneer de klant tevreden is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als helpdeskmedewerker beantwoord je vragen en help je bij klachten van medewerkers. Dit kan via de telefoon, maar ook online via mails of een webchat. Ook kan het zijn dat de customer service via social media plaatsvindt. Denk bijvoorbeeld aan webcare op platformen als WhatsApp, Facebook en Twitter. Thuiswerken is vaak een optie binnen de servicedesk.

De bedrijven waarbij je kunt werken lopen erg uiteen, dus bekijk snel onze vacatures en kijk of er wat voor jou bij zit. En wie weet kun jij je communicatieve skills gauw inzetten om klanten te helpen! Wil je weten wat voor leuke banen er op dit moment beschikbaar zijn? Bekijk dan de vacatures.

Bekijk vacatures

Neem contact met ons op

    Contactvoorkeur

    Door hieronder op versturen te klikken, geef je toestemming aan Progress om de hierboven ingediende persoonlijke informatie op te slaan en te verwerken om je van de gevraagde inhoud te voorzien.

    Of gebruik onze chat voor directe communicatie

    Velden met een* zijn verplichte velden

    Impact in de klantenservice

    Een tevreden klant is een terugkerende klant! Dat maakt een goede klantenservice onmisbaar binnen een bedrijf. Maar wat doet een medewerker customer service? Het is tegenwoordig niet alleen meer een telefoniste in een callcenter die klantenvragen beantwoordt. Met de middelen van nu moet je daarmee breed inzetten. Denk hierbij aan een webchat op de website of via social media als WhatsApp en de webcare via Facebook, Twitter en zelfs Instagram. Webcare is nog minder dan tien jaar echt booming, dus hoe ver gaan de ontwikkelingen door? Ook heeft coronacrisis ervoor gezorgd dat iedereen een digitale training kreeg, omdat we allemaal ineens moesten schakelen naar het thuis werken. Dit heeft er voor gezorgd dat klantenservice een nog hoger niveau heeft bereikt. Wie weet wat ons nog allemaal te wachten staat.

    Merk je dat je als bedrijf ook handen tekortkomt als het aankomt op customer service? Neem contact met ons op. Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goede servicedesk kan.

    Wij willen impact maken, wij denken met onze partners mee en adviseren daar waar nodig is. Wij helpen onze partners van A tot Z. Wil je weten hoe? Neem dan contact op met een van onze recruitment consultants. Zij helpen je graag verder.

    Meet the team

    Volg ons op social media

    Meet the team

    Alles wat
    Progress doet
    gaat ver

    Alles wat
    Progress doet
    is groots

    Alles wat
    Progress doet
    is maximaal

    © 2021 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer