Expertises in Klantenservice

Een tevreden klant is een terugkerende klant! Dat maakt een goede klantenservice heel belangrijk voor een bedrijf. Tegelijkertijd is er steeds meer vraag naar klantenservicemedewerkers. Door de coronacrisis bereikte de vraag hiernaar zijn hoogtepunt. Dit vindt lang niet altijd meer alleen telefonisch plaats. Steeds meer vragen worden op sociale media gesteld. Naar verwachting zal dit alleen maar toenemen.

Werk jij graag bij een servicedesk, of ben jij op zoek naar medewerkers klantenservice? Zoek dan niet verder. Of het nu gaat om telefonisch contact, een webchat of webcare. Progress heeft de juiste kandidaat of baan voor jou! Bekijk op onze vacaturepagina alle openstaande vacatures in de klantenservice.

Telecom

Werkgevers

Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goed klantenservice kan. Dit kan via telefonie, e-mail, chatbots, en social media als WhatsApp, Instagram, Twitter en uiteraard Facebook. Wij kunnen je helpen! Wij horen graag wat jouw wensen zijn. Onze ervaring, kennis en netwerk stelt ons in staat om binnen een korte tijd de juiste match te maken. Voor de zoektocht naar de juiste kandidaat gaan wij #ALTIJDMAXIMAAL.

Neem contact op

Werkzoekenden

Lijkt het jou leuk om te werken in de klantenservice? Ben jij service gericht, klantvriendelijk en eindigt het gesprek pas wanneer de klant tevreden is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als helpdeskmedewerker beantwoord je vragen en help je bij klachten van medewerkers. Dit kan via de telefoon, maar ook online via mails of een webchat. Ook kan het zijn dat de customer service via social media plaatsvindt. Denk bijvoorbeeld aan webcare op platformen als WhatsApp, Facebook en Twitter. Thuiswerken is vaak een optie binnen de servicedesk.

De bedrijven waarbij je kunt werken lopen erg uiteen, dus bekijk snel onze vacatures en kijk of er wat voor jou bij zit. En wie weet kun jij je communicatieve skills gauw inzetten om klanten te helpen! Wil je weten wat voor leuke banen er op dit moment beschikbaar zijn? Bekijk dan de vacatures.

Bekijk vacatures

Neem contact met ons op

    Contactvoorkeur

    Door hieronder op versturen te klikken, geef je toestemming aan Progress om de hierboven ingediende persoonlijke informatie op te slaan en te verwerken om je van de gevraagde inhoud te voorzien.

    Of gebruik onze chat voor directe communicatie

    Velden met een* zijn verplichte velden

    Impact in de klantenservice

    Een tevreden klant is een terugkerende klant! Dat maakt een goede klantenservice onmisbaar binnen een bedrijf. Maar wat doet een medewerker customer service? Het is tegenwoordig niet alleen meer een telefoniste in een callcenter die klantenvragen beantwoordt. Met de middelen van nu moet je daarmee breed inzetten. Denk hierbij aan een webchat op de website of via social media als WhatsApp en de webcare via Facebook, Twitter en zelfs Instagram. Webcare is nog minder dan tien jaar echt booming, dus hoe ver gaan de ontwikkelingen door? Ook heeft coronacrisis ervoor gezorgd dat iedereen een digitale training kreeg, omdat we allemaal ineens moesten schakelen naar het thuis werken. Dit heeft er voor gezorgd dat klantenservice een nog hoger niveau heeft bereikt. Wie weet wat ons nog allemaal te wachten staat.

    Merk je dat je als bedrijf ook handen tekortkomt als het aankomt op customer service? Neem contact met ons op. Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goede servicedesk kan.

    Wij willen impact maken, wij denken met onze partners mee en adviseren daar waar nodig is. Wij helpen onze partners van A tot Z. Wil je weten hoe? Neem dan contact op met een van onze recruitment consultants. Zij helpen je graag verder.

    Meet the team

    Volg ons op social media

    Meet the team

    Alles wat
    Progress doet
    gaat ver

    Alles wat
    Progress doet
    is groots

    Alles wat
    Progress doet
    is maximaal

    Maak kennis met ons team

    Dylan Tilburg

    Recruitment Consultant

    Dylan Tilburg

    Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecomsector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

    Angelique Sanchit

    Commercieel Directeur

    Angelique Sanchit

    Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het gehele sales, recruitment en tenderproces, voor zowel (Europese) overheidsaanbestedingen als commerciële aanbestedingen. Door mijn ruime ervaring met aanbestedingen en business to business sales ben ik van toegevoegde waarde bij complexe salestrajecten en zorg ik voor het juiste aanbod van onze dienstverlening voor onze opdrachtgevers. Altijd maatwerk per opdrachtgever en always all-in voor de beste deal!

    Myrna van den Berg

    Recruitment Consultant

    Myrna van den Berg

    Always all-in voor de beste match! Als Recruitment Consultant zoek ik samen met mijn collega’s bij Progress met veel plezier en enthousiasme naar jouw droombaan! Door middel van een uitgebreid intakegesprek luister ik goed naar jouw wensen en ambities. Mijn kracht zit in het maken van connecties en persoonlijk contact. Het allerleukste aan mijn werk is dat ik iets kan en wil betekenen voor jou. Wacht niet op een goede dag, maak er een!

    Myrna van den Berg

    Recruitment Manager

    Yorg Lelieveld

    Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de telecomsector. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

    Dylan Tilburg

    Recruitment Consultant

    Dylan Tilburg

    Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecomsector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

    Omar El Harrouni

    Sales Manager

    Omar el Harrouni

    Als Sales Manager bij Progress help ik bedrijven binnen de IT bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professional ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider en branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de “Human First” werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

    Inge Oortgiesen

    Adviseur

    Inge Oortgiesen

    Bij Progress help ik onze klanten en onze kandidaten in de energiebranche. Het matchen van vraag en aanbod. De gehele energietransitie waar we met zijn allen voor staan doet de vraag naar kwalitatief hoogwaardig technisch personeel alleen maar toenemen. Graag ga ik met jou de uitdaging aan om een fantastische baan te vinden in deze ENERGIEke branche. Ben jij die projectleider, engineer (primair, secundair of lijn), monteur, O(IV’r) of lijnwerker? Neem dan gerust contact met mij op.

    Dilos Yolci

    Backoffice Manager

    Dilos Yolci

    Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

    Hang Nguyen Quang

    Marketing Manager

    Hang Nguyen Quang

    Als Marketing Manager bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het uitzetten van onze eigen marketingstrategie. Ook neem ik het voortouw op het gebied van recruitment marketing. Zo zet ik bijvoorbeeld campagnes op die helpen om de klanten en kandidaten te bereiken. Daarnaast zorg ik ervoor dat de online strategie op de juiste manier wordt uitgevoerd. Denk hierbij aan het creëren, beheren en optimaliseren van de website, social media campagnes en content creatie. Dit doe ik allemaal met passie en plezier.

    Dogan Gunes

    Backoffice medewerker

    Dogan Gunes

    Als Backoffice Medewerker bij Progress ben ik verantwoordelijk voor de administratie. Mijn doelstelling is om de gehele administratieve proces zo goed mogelijk te beheren. Dit doe ik samen met Dilos, onze Backoffice Manager. Ook boek ik de uren in, en loop ik de certificeringen van de medewerkers van Progress na. Tot slot zorg ik voor de juiste afhandeling van de declaraties en facturaties.

    Fatih Gunes

    Directeur

    Fatih Gunes

    Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie. Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. “The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%”

    © 2021 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer

    Vragen? Stuur ons gerust een Whatsapp bericht. Icon Whatsapp