(Semi)-overheid

Wil jij werken bij de (semi)-overheid, of ben jij op zoek naar medewerkers in deze branche? Of het nu gaat om beleidsadviseur, een medewerker toeslagen of een administratief medewerker, Progress heeft de juiste kandidaat of baan voor jou! Bekijk op onze vacaturepagina alle openstaande vacatures voor in de semi-overheid.

werkgevers

Bij Progress begrijpen wij dat overheidsinstellingen door de toenemende druk werknemers nodig heeft. Wij kunnen je helpen! Wij horen graag wat jouw wensen zijn. Onze ervaring, kennis en netwerk stelt ons in staat om binnen een korte tijd de juiste match te maken. Voor de zoektocht naar de juiste kandidaat gaan wij #ALTIJDMAXIMAAL

Neem contact op

Werkzoekenden

Lijkt het jou leuk om voor een overheidsinstelling te werken? Houd jij van veel afwisseling in je werk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Progress werkt samen met verschillende instanties waardoor we allerlei opdrachten beschikbaar hebben. Deze opdrachtgevers hebben vacatures beschikbaar voor junior, medior, en senior professionals. Wil je weten wat voor leuke banen er op dit moment beschikbaar zijn? Bekijk dan de vacatures.

Bekijk vacatures

Impact (semi)-overheid

Er werken bijna een miljoen medewerkers bij de overheid. Dat is ongeveer 12% van de Nederlandse bevolking. De afgelopen jaren groeide de werkgelegenheid bij de overheid. Tot aan 2019 kwamen er 23.000 overheidsbanen bij. Instellingen en organisaties hebben door de economische groei van de afgelopen jaar een ruimer budget gekregen. De verwachting is dat de werkgelegenheid bij de overheid verder zal stijgen. Door de coronacrisis komt er namelijk extra werk op het gebied van uitkeringsverstrekking af op UWV en gemeenten. Werkgevers binnen de overheid hebben aangegeven dat 31% van de openstaande vacatures moeilijk vervulbaar zijn. De overheid heeft last van personeelstekorten. Tegelijkertijd is er een vergrijzing die ervoor zorgt dat de vervangingsvraag de komende jaren hoog zal blijven.

Merk je dat je als instantie ook handen tekortkomt als het aankomt op het vinden van de juiste personeel? Neem dan contact op met een van onze Recruitment Consultants. Zij helpen je graag verder.

Neem contact op

Alles wat
Progress doet
gaat ver

Alles wat
Progress doet
is groots

Alles wat
Progress doet
is maximaal

Maak kennis met ons team

Angelique Sanchit

Commercieel Directeur

Angelique Sanchit

Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het gehele sales, recruitment en tenderproces, voor zowel (Europese) overheidsaanbestedingen als commerciële aanbestedingen. Door mijn ruime ervaring met aanbestedingen en business to business sales ben ik van toegevoegde waarde bij complexe salestrajecten en zorg ik voor het juiste aanbod van onze dienstverlening voor onze opdrachtgevers. Altijd maatwerk per opdrachtgever en always all-in voor de beste deal!

Recruitment Consultant

Myrna van den Berg

Always all-in voor de beste match! Als Recruitment Consultant zoek ik samen met mijn collega’s bij Progress met veel plezier en enthousiasme naar jouw droombaan! Door middel van een uitgebreid intakegesprek luister ik goed naar jouw wensen en ambities. Mijn kracht zit in het maken van connecties en persoonlijk contact. Het allerleukste aan mijn werk is dat ik iets kan en wil betekenen voor jou. Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Recruitment Manager

Yorg Lelieveld

Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de telecomsector. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

Recruitment Consultant

Dylan Tilburg

Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecomsector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Accountmanager

Joeri van Gool

Als Accountmanager bij Progress help ik bedrijven binnen de telecom-, techniek- en energiesector bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professionals ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider, branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de ‘’Human First’’ werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

Sales Manager

Omar El Harrouni

Als Sales Manager bij Progress help ik bedrijven binnen de IT bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professional ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider en branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de “Human First” werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

Adviseur

Inge Oortgiesen

Bij Progress help ik onze klanten en onze kandidaten in de energiebranche. Het matchen van vraag en aanbod. De gehele energietransitie waar we met zijn allen voor staan doet de vraag naar kwalitatief hoogwaardig technisch personeel alleen maar toenemen. Graag ga ik met jou de uitdaging aan om een fantastische baan te vinden in deze ENERGIEke branche. Ben jij die projectleider, engineer (primair, secundair of lijn), monteur, O(IV’r) of lijnwerker? Neem dan gerust contact met mij op.

Backoffice Manager

Dilos Yolci

Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

Accountmanager IT

Zakaria Pájaro

Als Accountmanager IT bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het werven van IT Professionals en het uitbreiden van nieuwe klanten voor de lange termijn. Ik zorg ervoor dat een vacature door de best passende persoon wordt ingevuld door te achterhalen waar een persoon echt blij van wordt!

Marketing Manager

Hang Nguyen Quang

Als Marketing Manager bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het uitzetten van onze eigen marketingstrategie. Ook neem ik het voortouw op het gebied van recruitment marketing. Zo zet ik bijvoorbeeld campagnes op die helpen om de klanten en kandidaten te bereiken. Daarnaast zorg ik ervoor dat de online strategie op de juiste manier wordt uitgevoerd. Denk hierbij aan het creëren, beheren en optimaliseren van de website, social media campagnes en content creatie. Dit doe ik allemaal met passie en plezier.

Manager Operations

Dorus van de Pavert

Ik ben Dorus van de Pavert, Manager Operations binnen Progress. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere alle technische medewerkers bezoeken op de werkvloer die zijn ondergebracht bij onze opdrachtgevers. Tevens bezoek ik de managers van de opdrachtgevers, met deze input ga ik kijken hoe wij het niveau naar een hogere level kunnen krijgen.
Alles wat aandacht krijgt verbeterd!

Backoffice medewerker

Dogan Gunes

Als Backoffice Medewerker bij Progress ben ik verantwoordelijk voor de administratie. Mijn doelstelling is om de gehele administratieve proces zo goed mogelijk te beheren. Dit doe ik samen met Dilos, onze Backoffice Manager. Ook boek ik de uren in, en loop ik de certificeringen van de medewerkers van Progress na. Tot slot zorg ik voor de juiste afhandeling van de declaraties en facturaties.

Directeur

Fatih Gunes

Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie. Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. “The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%”

Sales & Recruitment Medewerker

Deniz Tuzen

Sinds februari ben ik werkzaam bij Progress. Ik zal de sales & recruitment afdeling ondersteunen en daar waar nodig de marketing afdeling. Ik ga altijd voor het maximale resultaat en sta open voor alle uitdagingen die op mijn pad komen. Ik kijk uit naar een leuke en leerzame periode bij Progress. #ALTIJDMAXIMAAL

© 2021 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer