Uitzendkrachten

Met een uitzendkracht heb je meer flexibiliteit. Soms heb je een project die wat vertraging oploopt en heb je even een professional nodig die de juiste ondersteuning kan bieden op de juiste plaats. Of je nou werkt met piekseizoenen, tijdelijk flexibiliteit wilt of voor een lange periode een uitzendkracht zoekt, het kan allemaal! Progress ontzorgt maximaal: van het recruiten, interviewen, en voorstellen van kandidaten. Daarnaast dragen wij de werkgeversrisico’s zoals alle werkgeverslasten en loop je geen risico’s bij ziekte, uitval of ontslag.

waar betaal je voor

Gemiddeld genomen zijn de kosten twee keer het bruto-uurloon van een uitzendkracht. Hieronder wordt beschreven waar de kosten uit bestaan:

  • Progress draagt de werkgeverslasten en werkgeversrisico’s. Wij betalen door bij ziekte;
  • Je kunt de opdracht stoppen wanneer jij dat wilt. De uitzendovereenkomst wordt beëindigd wanneer de opdracht is afgelopen. Ook wanneer dit eerder is dan gepland
  • Progress verzorgt het gehele wervings- en selectieproces. Zo verzorgen we onder andere een pre-selectie gebaseerd op jouw behoeften. Daarnaast voeren we de sollicitatiegesprekken en verzorgen we ook de verloning;
  • Uitzendkrachten hebben wettelijk recht op een gelijke beloning voor het werk dat je vaste medewerkers die dezelfde functie hebben. Daar horen bij: toeslagen, eventuele bonussen en reiskosten.

hoeveel kost detacheren

De totale investeringskosten zijn opgebouwd uit verschillende elementen zoals het profiel, duur van het contact, de cao, de werklocatie en de werkmaterialen zoals een auto van een zaak. Wij berekenen de kosten op basis van deze informatie. Wil je meer weten over de kosten vul dan je gegevens in, we nemen dan altijd binnen 24 uur contact met je op.

Bereken je tarief

Waarom een uitzendkracht?

Er zijn veel voordelen aan het inhuren van een uitzendkracht. Zo kost de werving en selectie jou helemaal niets. Je hoeft namelijk zelf geen tijd te investeren in het zoeken en selecteren van de juiste kandidaten alvorens je de kwalificatie gaat doen. Ook houden we netjes de administratie bij en gaan we over de verloning/beloning. Dat bespaart je allemaal tijd. Daarnaast draag je als onderneming geen werkgevers risico’s zoals doorbetaling bij ziekte. Hieronder nog de vele andere voorbeelden op een rij:

Volledige ontzorging op werving en selectie;
Volledig flexibel;
Geen werkgeversrisico’s;
Een allesomvattende online strategie;
Geen salarisadministratie;
Persoonlijke aandacht.

Alles wat
Progress doet
gaat ver

Alles wat
Progress doet
is groots

Alles wat
Progress doet
is maximaal

Maak kennis met ons team

Angelique Sanchit

Tendermanager

Angelique Sanchit

Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het gehele tenderproces, voor zowel (Europese) overheidsaanbestedingen als commerciële aanbestedingen. Door mijn ruime ervaring met aanbestedingen ben ik van toegevoegde waarde bij complexe aanbestedingstrajecten en zorg ik voor het juiste aanbod van onze dienstverlening voor onze opdrachtgevers. Altijd maatwerk per opdrachtgever en always all-in voor de beste deal!

Recruitment Consultant

Angelique Benders

Bij Progress help ik jou als kandidaat of organisatie bij het vinden van de juiste match in de techniek. Door te luisteren naar jouw kwaliteiten, wensen en behoeften, ga ik samen met mijn collega´s op zoek naar de leukste job of collega voor jou! Met mijn enthousiasme en positiviteit, wil ik uit iedere dag het maximale halen. De quote: ´There is no elevator to success, you have to take the stairs´, is al jarenlang mijn motivatie. In het kort: samen met jou wil ik de trap nemen om jouw succes te behalen.

Recruitment Consultant

Myrna van den Berg

Always all-in voor de beste match! Als Recruitment Consultant zoek ik samen met mijn collega’s bij Progress met veel plezier en enthousiasme naar jouw droombaan! Door middel van een uitgebreid intakegesprek luister ik goed naar jouw wensen en ambities. Mijn kracht zit in het maken van connecties en persoonlijk contact. Het allerleukste aan mijn werk is dat ik iets kan en wil betekenen voor jou. Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Recruitment manager

Yorg Lelieveld

Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de Telecomsector. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

Recruitment Consultant

Dylan Tilburg

Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecom sector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Accountmanager Techniek & Energie

Joeri van Gool

Als Accountmanager Techniek & Energie bij Progress help ik bedrijven binnen de techniek en energiesector bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professionals ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider, branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de ‘’Human First’’ werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

Sales Manager

Omar El Harrouni

Als Sales Manager bij Progress help ik bedrijven binnen de IT bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professional ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider en branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de “Human First” werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

Adviseur

Inge Oortgiesen

Bij Progress help ik onze klanten en onze kandidaten in de energiebranche. Het matchen van vraag en aanbod. De gehele energietransitie waar we met zijn allen voor staan doet de vraag naar kwalitatief hoogwaardig technisch personeel alleen maar toenemen. Graag ga ik met jou de uitdaging aan om een fantastische baan te vinden in deze ENERGIEke branche. Ben jij die projectleider, engineer (primair, secundair of lijn), monteur, O(IV’r) of lijnwerker? Neem dan gerust contact met mij op.

Backoffice Manager

Dilos Yolci

Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

Accountmanager IT

Zakaria Pájaro

Als Accountmanager IT bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het werven van IT Professionals en het uitbreiden van nieuwe klanten voor de lange termijn. Ik zorg ervoor dat een vacature door de best passende persoon wordt ingevuld door te achterhalen waar een persoon echt blij van wordt!

Marketing manager

Hang Nguyen Quang

Als Marketing Manager bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het uitzetten van onze eigen marketingstrategie. Ook neem ik het voortouw op het gebied van recruitment marketing. Zo zet ik bijvoorbeeld campagnes op die helpen om de klanten en kandidaten te bereiken. Daarnaast zorg ik ervoor dat de online strategie op de juiste manier wordt uitgevoerd. Denk hierbij aan het creëren, beheren en optimaliseren van de website, social media campagnes en content creatie. Dit doe ik allemaal met passie en plezier.

Manager Operations

Dorus van de Pavert

Ik ben Dorus van de Pavert, Manager Operations binnen Progress. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere alle technische medewerkers bezoeken op de werkvloer die zijn ondergebracht bij onze opdrachtgevers. Tevens bezoek ik de managers van de opdrachtgevers, met deze input ga ik kijken hoe wij het niveau naar een hogere level kunnen krijgen.
Alles wat aandacht krijgt verbeterd!

Backoffice medewerker

Dogan Gunes

Als Backoffice Medewerker bij Progress ben ik verantwoordelijk voor de administratie. Mijn doelstelling is om de gehele administratieve proces zo goed mogelijk te beheren. Dit doe ik samen met Dilos, onze Backoffice Manager. Ook boek ik de uren in, en loop ik de certificeringen van de medewerkers van Progress na. Tot slot zorg ik voor de juiste afhandeling van de declaraties en facturaties.

Directeur

Fatih Gunes

Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie.Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%

© 2020 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer