ZZP

Heb je een (interim) klus waar je direct personeel voor nodig hebt? Ben je op zoek naar een flexibele schil? Of ben je op zoek naar specialistische kennis? Dan bieden zzp’ers de uitkomst. Zzp’ers behoren niet tot je werknemers. Daarom hoef je ook geen rekening te houden met werkgeverslasten, loonheffingen of risico’s bij ziekte. Progress heeft landelijk professionals die direct beschikbaar zijn.

Upload je vacature!

Heb jij op dit moment veel vacatures openstaan of ben je op zoek naar zzp’ers die jouw team in het bedrijf kan versterken? Upload eenvoudig hier je vacature. Wij helpen je graag bij het vinden van het juiste talent!

Upload je vacature
zzp

Waar betaal je voor?

Heb je behoefte aan een vakprofessional die op interim of projectbasis aan de slag moet gaan? Dan biedt een zzp’er met de juiste expertise vaak de juiste oplossing. Je betaalt een vast afgesproken uurloon en betaalt alleen de gewerkte uren.

  • Volledige ontzorging op het gebied van administratie;
  • Je kunt de opdracht stoppen wanneer jij dat wilt. Als de opdracht eerder is afgelopen dan hoef je een zzp’er niet aan te houden;
  • Wij verzorgen het gehele wervings- en selectieproces. Zo verzorgen wij onder andere een pre selectie gebaseerd op jouw behoeften, voeren we sollicitatiegesprekken en verzorgen wij ook de verloning.

Wat kost een ZZP’er?

De totale investeringskosten voor een zzp’er zijn opgebouwd uit verschillende elementen. Denk hierbij aan het profiel, senioriteit, werklocatie en werkmaterialen. Wij berekenen de kosten op basis van deze informatie. Wil je meer weten over de kosten? Vul dan je gegevens in het formulier. We nemen binnen 24 uur contact met je op.

Bereken je tarief
Uitzendkrachten

Waarom een zzp’er?

Er zijn veel voordelen aan het inhuren van een zzp’er, zo kost de werving en selectie je helemaal niks. Als je snel een vakprofessional nodig hebt die op project of interim basis werkt, is het vaak de ideale uitkomst. Je betaalt een vast bedrag per uur, je hoeft zelf geen tijd te investeren in het zoeken en selecteren van de juiste kandidaten alvorens je de kwalificatie gaat doen, je hoeft zelf de verloning en administratie niet te doen. Dat bespaart je allemaal tijd. Daarnaast draagt je onderneming de werkgeverslasten en werkgevers risico’s niet zoals doorbetaling bij ziekte. Hieronder nog even alle voordelen op een rij:

  • Volledige ontzorging op werving en selectie;
  • Volledig flexibel;
  • Geen werkgeversrisico’s;
  • Een allesomvattende online strategie;
  • Geen salarisadministratie;
  • Persoonlijke aandacht.
Bereken je tarief

Ja, ik ben op zoek naar zzp’ers!

    Contactvoorkeur

    Door hieronder op versturen te klikken, geef je toestemming aan Progress om de hierboven ingediende persoonlijke informatie op te slaan en te verwerken om je van de gevraagde inhoud te voorzien.

    Of gebruik onze chat voor directe communicatie

    Velden met een* zijn verplichte velden

    Neem contact met ons op

    Heb je vragen of ben je op zoek naar zzp’ers die jouw team in het bedrijf kan versterken? Wij helpen je graag bij het vinden van het juiste talent. Laat je gegevens hier achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Meet the team

    Volg ons op social media

    Meet the team

    Alles wat
    Progress doet
    gaat ver

    Alles wat
    Progress doet
    is groots

    Alles wat
    Progress doet
    is maximaal

    Maak kennis met ons team

    Angelique Sanchit

    Commercieel Directeur

    Angelique Sanchit

    Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het gehele sales, recruitment en tenderproces, voor zowel (Europese) overheidsaanbestedingen als commerciële aanbestedingen. Door mijn ruime ervaring met aanbestedingen en business to business sales ben ik van toegevoegde waarde bij complexe salestrajecten en zorg ik voor het juiste aanbod van onze dienstverlening voor onze opdrachtgevers. Altijd maatwerk per opdrachtgever en always all-in voor de beste deal!

    Myrna van den Berg

    Recruitment Manager

    Yorg Lelieveld

    Bij Progress help ik kandidaten die op zoek zijn naar een uitdaging in de telecomsector. Dagelijks doe ik mijn best om de juiste match te maken tussen onze kandidaten en onze opdrachtgevers. Ik vind het onwijs tof om als een spin in het web de juiste bemiddeling te maken. Het werk vind ik vooral interessant door de professionals. Zij zijn bevlogen en goed in hun vak, maar hebben vooral een sterke sociale inslag. Dat maakt hen fijne gesprekspartners.

    Dylan Tilburg

    Recruitment Consultant

    Dylan Tilburg

    Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecomsector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

    Inge Oortgiesen

    Adviseur

    Inge Oortgiesen

    Bij Progress help ik onze klanten en onze kandidaten in de energiebranche. Het matchen van vraag en aanbod. De gehele energietransitie waar we met zijn allen voor staan doet de vraag naar kwalitatief hoogwaardig technisch personeel alleen maar toenemen. Graag ga ik met jou de uitdaging aan om een fantastische baan te vinden in deze ENERGIEke branche. Ben jij die projectleider, engineer (primair, secundair of lijn), monteur, O(IV’r) of lijnwerker? Neem dan gerust contact met mij op.

    Dilos Yolci

    Backoffice Manager

    Dilos Yolci

    Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

    Dogan Gunes

    Backoffice medewerker

    Dogan Gunes

    Als Backoffice Medewerker bij Progress ben ik verantwoordelijk voor de administratie. Mijn doelstelling is om de gehele administratieve proces zo goed mogelijk te beheren. Dit doe ik samen met Dilos, onze Backoffice Manager. Ook boek ik de uren in, en loop ik de certificeringen van de medewerkers van Progress na. Tot slot zorg ik voor de juiste afhandeling van de declaraties en facturaties.

    Fatih Gunes

    Directeur

    Fatih Gunes

    Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie. Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. “The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%”

    © 2022 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer