fbpx

Zzp

Heb je een (interim) klus waar je direct personeel voor nodig hebt? Ben je op zoek naar een flexibele schil? Of ben je op zoek naar specialistische kennis? Dan bieden zzp’ers de uitkomst. Zzp’ers behoren niet tot je werknemers. Daarom hoef je ook geen rekening te houden met werkgeverslasten, loonheffingen of risico’s bij ziekte. Progress heeft landelijk professionals die direct beschikbaar zijn.

waar betaal je voor

Heb je behoefte aan een vak professional die op interim of projectbasis aan de slag moet gaan? Dan biedt een zzp’er met de juiste expertise vaak de juiste oplossing. Je betaalt een vast afgesproken uurloon en betaalt alleen de gewerkte uren.

 

  • Volledige ontzorging op het gebied van administratie;
  • Je kunt de opdracht stoppen wanneer jij dat wilt. Als de opdracht eerder is afgelopen dan hoef je een zzp’er niet aan te houden;
  • Wij verzorgen het gehele wervings- en selectieproces. Zo verzorgen wij onder andere een pre selectie gebaseerd op jouw behoeften, voeren we sollicitatiegesprekken en verzorgen wij ook de verloning;
  • Maak gebruik van ons betrouwbaar landelijk netwerk, gespecialiseerd in de Techniek, IT, Energie, Finance en Telecom.

hoeveel kost een ZZP’er

De totale investeringskosten voor een zzp’er zijn opgebouwd uit verschillende elementen. Denk hierbij aan het profiel, senioriteit, werklocatie en werkmaterialen. Wij berekenen de kosten op basis van deze informatie. Wil je meer weten over de kosten? Vul dan je gegevens in het formulier. We nemen binnen 24 uur contact met je op.

waar betaal je voor

Heb je behoefte aan een vak professional die op interim of projectbasis aan de slag moet gaan? Dan biedt een zzp’er met de juiste expertise vaak de juiste oplossing. Je betaalt een vast afgesproken uurloon en betaalt alleen de gewerkte uren.

 

  • Volledige ontzorging op het gebied van administratie;
  • Je kunt de opdracht stoppen wanneer jij dat wilt. Als de opdracht eerder is afgelopen dan hoef je een zzp’er niet aan te houden;
  • Wij verzorgen het gehele wervings- en selectieproces. Zo verzorgen wij onder andere een pre selectie gebaseerd op jouw behoeften, voeren we sollicitatiegesprekken en verzorgen wij ook de verloning;
  • Maak gebruik van ons betrouwbaar landelijk netwerk, gespecialiseerd in de Techniek, IT, Energie, Finance en Telecom.

hoeveel kost een ZZP’er

De totale investeringskosten voor een zzp’er zijn opgebouwd uit verschillende elementen. Denk hierbij aan het profiel, senioriteit, werklocatie en werkmaterialen. Wij berekenen de kosten op basis van deze informatie. Wil je meer weten over de kosten? Vul dan je gegevens in het formulier. We nemen binnen 24 uur contact met je op.

waarom een zzp’er

Er zijn veel voordelen aan het inhuren van een ZZP’er, zo kost de werving en selectie je helemaal niks. Als je snel een vak professional nodig hebt die op project of interim basis werkt is het vaak de ideale uitkomst. Je betaalt een vast bedrag per uur, je hoeft zelf geen tijd te investeren in het zoeken en selecteren van de juiste kandidaten alvorens je de kwalificatie gaat doen, je hoeft zelf de verloning en administratie niet te doen. Dat bespaart je allemaal tijd. Daarnaast draagt je onderneming de werkgeverslasten en werkgevers risico’s niet zoals doorbetaling bij ziekte. Hieronder nog even alle voordelen op een rij: 

  • Volledige ontzorging op werving en selectie
  • Volledig flexibel
  • Geen werkgeversrisico’s
  • Een allesomvattende online strategie
  • Geen salarisadministratie
  • Persoonlijke aandacht

Vraag een offerte aan >

waarom een zzp’er

Er zijn veel voordelen aan het inhuren van een ZZP’er, zo kost de werving en selectie je helemaal niks. Als je snel een vak professional nodig hebt die op project of interim basis werkt is het vaak de ideale uitkomst. Je betaalt een vast bedrag per uur, je hoeft zelf geen tijd te investeren in het zoeken en selecteren van de juiste kandidaten alvorens je de kwalificatie gaat doen, je hoeft zelf de verloning en administratie niet te doen. Dat bespaart je allemaal tijd. Daarnaast draagt je onderneming de werkgeverslasten en werkgevers risico’s niet zoals doorbetaling bij ziekte. Hieronder nog even alle voordelen op een rij:
 

  • Volledige ontzorging op werving en selectie
  • Volledig flexibel
  • Geen werkgeversrisico’s
  • Een allesomvattende online strategie
  • Geen salarisadministratie
  • Persoonlijke aandacht 

Alles wat Progress doetgaat ver

Alles wat Progress doetis groots

Alles wat
Progress doet
is maximaal

Maak kennis met ons team!

Dilos Yolci

Backoffice Manager

Dilos Yolci

Bij Progress ben ik verantwoordelijk voor het backoffice en de gehele salarisadministratie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor HR. Ik sta klaar voor juridische/CAO gerelateerde vragen. Voor een #maximale dienstverlening draag ik zorg over het behalen van de nodige certificeringen. Werken bij Progress is teamwork, klaar staan voor elkaar met een always all-in mentaliteit. En dit doen we elke dag met ambitie! #ALTIJDMAXIMAAL

Inge Oortgiesen

Adviseur

Inge Oortgiesen

Bij Progress help ik onze klanten en onze kandidaten in de energiebranche. Het matchen van vraag en aanbod. De gehele energietransitie waar we met zijn allen voor staan doet de vraag naar kwalitatief hoogwaardig technisch personeel alleen maar toenemen. Graag ga ik met jou de uitdaging aan om een fantastische baan te vinden in deze ENERGIEke branche. Ben jij die projectleider, engineer (primair, secundair of lijn), monteur, O(IV’r) of lijnwerker? Neem dan gerust contact met mij op.

Dylan Tilburg

Recruitment Consultant

Dylan Tilburg

Als Recruitment Consultant bij Progress is mijn taak het ontzorgen van personeelstekorten bij onze klanten. Dit doen wij op een ‘long term’ basis, waarbij service en kwaliteit centraal staan. Door mijn ervaring in de telecom sector ben ik een toegevoegde waarde in het vinden en creëren van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat. Kortom, ben je op zoek naar nieuw personeel of een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Christina Bakker

Tech Sourcer

Christina Bakker

Als Tech Sourcer houd ik mij binnen Progress bezig met het aantrekken en behouden van Tech Talent. Ik zorg voor de juiste recruitment oplossing voor veel opdrachtgevers. De wensen en doelstellingen van zowel Progress als van onze opdrachtgevers breng ik in kaart. Als een loopbaanbegeleider faciliteer ik, in hoeverre ik dat kan, het pad die een Tech Talent bij ons bewandelt. Empathisch vermogen en strategisch inzicht bieden de juiste combinatie om slim in te spelen op de steeds veranderende IT-branche.

Joeri van Gool

Accountmanager Techniek & Energie

Joeri van Gool

Als Accountmanager Techniek & Energie bij Progress help ik bedrijven binnen de techniek en energiesector bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professionals ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider, branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de ‘’Human First’’ werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.

Dogan Gunes

Backoffice Medewerker

Dogan Gunes

Als Backoffice Medewerker bij Progress ben ik verantwoordelijk voor de administratie. Mijn doelstelling is om de gehele administratieve proces zo goed mogelijk te beheren. Dit doe ik samen met Dilos, onze Backoffice Manager. Ook boek ik de uren in, en loop ik de certificeringen van de medewerkers van Progress na. Tot slot zorg ik voor de juiste afhandeling van de declaraties en facturaties.

Fatih Gunes

Directeur

Fatih Gunes

Mijn naam is Fatih Gunes, ik ben de directeur en oprichter van Progress. Ik bepaal de strategieën, coördineer de werkzaamheden en hou toezicht op de organisatie.Elke dag zorg ik ervoor dat mijn PRO team het maximale uit hunzelf kunnen halen, en dat ze het het onmogelijke mogelijk maken. Dit doe ik door hen te inspireren en te motiveren. The most valuable skill of a team member is to get things done, because 99% = 0%

 

Myrna van den Berg

Recruitment Consultant

Myrna van den Berg

Always all-in voor de beste match! Als Recruitment Consultant zoek ik samen met mijn collega’s bij Progress met veel plezier en enthousiasme naar jouw droombaan! Door middel van een uitgebreid intakegesprek luister ik goed naar jouw wensen en ambities. Mijn kracht zit in het maken van connecties en persoonlijk contact. Het allerleukste aan mijn werk is dat ik iets kan en wil betekenen voor jou. Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Angelique Benders

Recruitment Consultant

Angelique Benders

Bij Progress help ik jou als kandidaat of organisatie bij het vinden van de juiste match in de techniek. Door te luisteren naar jouw kwaliteiten, wensen en behoeften, ga ik samen met mijn collega´s op zoek naar de leukste job of collega voor jou! Met mijn enthousiasme en positiviteit, wil ik uit iedere dag het maximale halen. De quote: ´There is no elevator to success, you have to take the stairs´, is al jarenlang mijn motivatie. In het kort: samen met jou wil ik de trap nemen om jouw succes te behalen.

Zakaria Pájaro

Accountmanager IT

Zakaria Pájaro

Als Accountmanager IT bij Progress ben ik voornamelijk bezig met het werven van IT Professionals en het uitbreiden van nieuwe klanten voor de lange termijn. Ik zorg ervoor dat een vacature door de best passende persoon wordt ingevuld door te achterhalen waar een persoon echt blij van wordt!

Dorus van de Pavert

Manager Operations

Dorus van de Pavert

Ik ben Dorus van de Pavert, Manager Operations binnen Progress. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere alle technische medewerkers bezoeken op de werkvloer die zijn ondergebracht bij onze opdrachtgevers. Tevens bezoek ik de managers van de opdrachtgevers, met deze input ga ik kijken hoe wij het niveau naar een hogere level kunnen krijgen.
Alles wat aandacht krijgt verbeterd!

Omar el Harrouni

Sales Manager

Omar El Harrouni

Als Sales Manager bij Progress help ik bedrijven binnen de IT bij het vinden van de juiste professionals die waarde toevoegen aan de beoogde doelstellingen binnen het bedrijf. Voor de professional ben ik van toegevoegde waarde door te fungeren als loopbaanbegeleider en branchekenner waarbij achterhalen van de intrinsieke motivatie mijn hoofddoelstelling is. Door op de “Human First” werkwijze aan de slag te gaan, zorg ik dat beide partijen excelleren en hun beoogde doelen voorbijstreven.