Op zoek naar personeel in de IT, finance of klantenservice?

Ben jij op zoek naar toppers in de IT, finance of klantenservice? Dan ben je bij Progress aan het juiste adres. Of het nu gaat om projectmatig werk of langdurig duurzaam dienstverband. Progress heeft de juiste professional voor jou!

Wij helpen bedrijven bij het invullen van de IT, finance en klantenservice rollen zodat de continuïteit van de business gewaarborgd kan blijven. Op deze manier kunnen projecten doorgaan en blijven innoveren.

Wij gaan net een stap verder, we treden in detail op en zetten allesomvattende strategieën in om jouw doelstellingen te behalen zodat jij de openstaande vacatures vervuld kunt krijgen. Wil je weten hoe? Vul het formulier in en een van onze Recruitment Consultants zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wat doen wij?

Ons doel is het vinden van de juiste match tussen de opdrachtgever en de kandidaat. De kracht ligt in de focus die we hebben voor de IT, finance en klantenservice. Elk recruiter en accountmanager heeft zijn of haar eigen focus waardoor we kwaliteit kunnen leveren. Voor onze diensten leveren wij deze verschillende soorten contractvormen aan: uitzenden, detacheren, deta-vast en werving en selectie.

Wij streven ernaar om de carrière organisatie te zijn voor mensen die uitgedaagd willen worden. Voor professionals die in beweging zijn en willen blijven. Soms is dit voor een eerste, maar altijd voor de volgende stap vooruit. We zijn niet gericht op die ene baan, maar verbinden ons aan een loopbaan. Zelf als iedereen het wel goed vindt, tevreden is, gaan wij door voor onze pro’s en zoekenden. Dit doen wij altijd maximaal!

Neem contact op

    Contactvoorkeur

    Of gebruik onze chat voor directe communicatie

    Velden met een* zijn verplichte velden

    IT

    Er zijn elk jaar weer duizenden extra IT specialisten nodig. Ook tijdens de coronacrisis blijft het tekort groeien en blijft de vraag naar IT specialisten onverminderd. Sollicitanten stellen hogere eisen aan werkgevers. Voor bijna een kwart van alle bedrijven in Nederland blijft het een probleem. De juiste professional vinden en recruiten wordt steeds moeilijker. Met name bedrijven met meer dan 500 medewerkers krijgen de IT vacatures moeilijk vervuld. Zonder geschikte professionals geven 27% van ondervraagde bedrijven aan dat het een ernstige bedreiging voor de toekomst voor hun organisatie kan zijn. De IT specialisten zelf zijn zich ook bewust van hun eigen waarde op de arbeidsmarkt en stellen daarom ook hogere eisen dan een aantal jaar geleden.

    Bij Progress begrijpen wij de functies binnen de IT. Zo werken wij met verschillende klanten in de verschillende IT sectoren. Of het nu gaat om een Backend Developer zoals Java Developer, .NET Developer en Python Engineer, Frontend Developer, Cloud Engineer, Data Engineer, DevOps Engineer, Testers, Projectleider/Product Owner of Systeembeheerders. Wij begrijpen de vacatures en de profielen waar jij op zoek naar bent.

    Finance

    2019 was een zeer bewogen jaar voor de financiële sector. Het open banking tijdperk en wetgeving als PSD2 dwongen banken tot het aanpassen van de infrastructuur en bijbehorende processen. Dit is niet alleen belangrijk om aan de regels te voldoen, maar ook om de digitale fundatie te leggen voor de toekomst. Er worden nieuwe betaaloplossingen geïntroduceerd, zoals bijvoorbeeld Apple Pay. En de zorgen over privacy en gegevensbeheer nemen toe. Digitale beveiliging en fraudeopsporing staan hoog op de lijst van prioriteiten van financiële instellingen.

    Om de continuïteit te blijven bewaken en te kunnen blijven innoveren zijn de juiste professionals nodig. De financiële sector is ontzettend dynamisch en  innovatief. Om veilige en betrouwbare oplossingen aan te kunnen bieden zijn er constant nieuwe uitdagingen.

    Klantenservice

    Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goed klantenservice kan. Dit kan via telefonie, e-mail, chatbots, en social media als WhatsApp, Instagram, Twitter en uiteraard Facebook. Webcare is nog minder dan tien jaar echt booming, dus hoe ver gaan de ontwikkelingen door? Ook heeft coronacrisis ervoor gezorgd dat iedereen een digitale training kreeg, omdat we allemaal ineens moesten schakelen naar het thuis werken. Dit heeft er voor gezorgd dat klantenservice een nog hoger niveau heeft bereikt.

    Merk je dat je als bedrijf ook handen tekortkomt als het aankomt op customer service? Neem contact met ons op. Bij Progress begrijpen wij dat een bedrijf niet zonder goede servicedesk kan. Wij horen graag wat jouw wensen zijn. Onze ervaring, kennis en netwerk stelt ons in staat om binnen een korte tijd de juiste match te maken.

    Progress

    © 2021 PROGRESS – Alle rechten voorbehouden | Privacy policy | Cookie policy | Disclaimer