Diversiteit en inclusiviteit

Diversiteit en inclusiviteit

Waarom zijn diversiteit en inclusiviteit zo belangrijk? Diversiteit en inclusie zijn termen die anno 2021 niet meer weg te denken zijn, met name als het gaat om de arbeidsmarkt. Vaak wordt gedacht dat diversiteit alleen te maken heeft met etnische of culturele verschillen, maar er zijn veel meer factoren binnen diversiteit te onderscheiden. Zo zijn […]

EcoVadis beloont Progress met een medaille!

EcoVadis beloont Progress met een medaille!

EcoVadis beloont Progress met een medaille! Progress heeft de bronzen medaille van EcoVadis ontvangen en hier zijn wij ontzettend blij mee! Binnen de organisatie zijn wij ons bewust van duurzaamheid, milieu en sociale verantwoordelijkheid. Met de erkende EcoVadis-certificering wordt er aangetoond dat wij aan de eisen voldoen en rekening houden met mens en natuur. EcoVadis: […]

Werken bij de Rabobank, dankzij Progress

Werken bij de Rabobank, dankzij Progress

Werken bij de Rabobank, dankzij Progress  Wij horen graag hoe kandidaten onze samenwerking ervaren, daarom vragen we hen te vertellen over hun ervaring in een vorm van een blog. Dit keer geven we het woord aan Bernice Doomen, zij is inmiddels al anderhalf jaar werkzaam als klantenservicemedewerker bij de Rabobank.  Toen ik de e-mail ontving met de vraag of ik een stuk wilde schrijven over mijn ervaring met Progress, werd ik meteen enthousiast! […]

Hoe kun je als werkgever mensen naar je toe stimuleren, groeien en behouden?

Hoe kun je als werkgever mensen naar je toe stimuleren, groeien en behouden?

Een goede ICT-er aan boord krijgen is al moeilijk, maar een geweldige ICT-er aan je binden is bijna onmogelijk. Vanuit zijn eigen ervaring heeft Eric Kuisch geleerd hoe je deze groep kan stimuleren, laten groeien en behouden. Hij schreef het boek ‘Paradijsvogels’. Vorige maand nam Eric een livesessie op met host Vincent Everts en Fatih […]

Tips voor het aannemen van een nieuwe medewerker

Tips voor het aannemen van een nieuwe medewerker

Ben jij op zoek naar nieuwe medewerkers die jouw bedrijf moeten komen versterken? Wij hebben wat tips voor je op een rijtje gezet, zodat je de perfecte nieuwe medewerker binnen haalt. Het is niet altijd even makkelijk om een goede werknemer te vinden tussen de schaarse reacties of juist vele reacties op een vacature. Vacature […]

De energie van Progress

De energie van Progress

Onze collega Dorus heeft een artikel geschreven over de schaarste in de energiesector, en de energie van Progress! Twee totaal verschillende dingen, maar Dorus weet er een mooi verband tussen te vinden. Nieuwsgierig geworden? Lees gauw verder.   Elke dag komen er artikelen over de energiesector voorbij op LinkedIn. Het merendeel gaat over de schaarste van goed gekwalificeerde kandidaten, zij lijken onvindbaar. Ik […]

Waarom is klantenservice zo belangrijk?

Waarom is klantenservice zo belangrijk?

Met marketing trek je klanten naar je toe. Om klanten vervolgens te behouden, moet je ze tevreden houden. Dit doe je met een goede klantenservice! Dit houdt in dat wanneer een klant een vraag of een klacht heeft, je niet anders kunt dan hen te helpen. Een tevreden klant is een terugkerende klant!  Dit op […]

Wifi verbetering bij een klant

Wifi verbetering bij een klant

Onze kandidaten maken dagelijks wat mee. Zo ook Soeradj Mahabiersing, een in-home monteur die via Progress bij KPN werkt. Hij deelt graag zijn ervaring die hij laatst heeft meegemaakt bij een gezin. Zijn verhaal is eerder gedeeld op LinkedIn. Met toestemming mogen wij zijn verhaal delen op onze website. Laatst was ik bij een gezin […]

De manier waarop we met klanten omgaan

De manier waarop we met klanten omgaan

De manier waarop medewerkers met klanten omgaan, heeft veel invloed op het succes van een organisatie. Hoe beter actiever en klantvriendelijker de aanpak, hoe liever klanten gebruik willen blijven maken van je diensten. De manier waarop we met klanten omgaan heeft invloed Het is belangrijk om veel persoonlijke invloed in contacten te steken en inzicht […]

Hulp nodig? Chat met ons.